جک های باحال

پیشاپیش مرگ خودمو در یکی از زلزله های ایران تسلیت میگم!    





 اینایی که میگن آدما رو باید تو مسافرت شناخت چرت میگن بابا                                              آدما رو رو فقط سر جلسه امتحان میشه شناخت همین و بس  



                                                                                                                                       وقتی شما نظر نمیذاریداحساس آمریکایی بودن بهم دست میده چون هیچ غلطی نمیتونم بکنم!!   






من 1 سوال دارم:

اینا که میرن توی برنامه کودک چرا تغییر نمی کنن؟؟!

مجید قناد از موقعی که من 7 سالم بود همین شکلیه!

عمو پورنگ هم که قرار نیست حتی یه سال بهش اضافه بشه!

همون 18 ساله مونده!

حالا اینا به کنار این امیر محمد چرا بزرگ نمیشه؟؟

چه خبره تو صدا سیما؟




یارو اومده کامنت گذاشته "استفاده از فیلتر شکن حرام است" شماها همه

دارین گناه میکنین 
یکی نیست بگه، مرتیکه خودت با قند شکن اومدی تو فیس بوک




طرف بهم زنگ زده جای اینکه من بگم شما اون میگه شما!!  منم در عین ناباوری گفتم ببخشید اشتباه برداشتم خداحافظ!!!!!!!
   





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد