همه چی که جک نیس.

ترکه میره جنگ

میشه فرمانده

داداشش شهید میشه.

با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشتو برگردون عقب
میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟

آره !!!
این جوک نبود
( به یاد حمید و مهدی باکری )

مدرسه و....

۳۲ روز تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا  :  اول مهر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عرض دیگه ای ندارم

و من الله توفیق
http://www.facenaz.net/i/icons/s14.gif

دیگه فیلم کره ای هم نمیذارن چند وقته قیمت اجناس تو چوسان قدیم هم از دستمون در رفته ... 

 

 

 

دوستم واسه باغشون سگ خرید که دزد نیاد!...

.

.

.

.

.

سگه رو دزدیدن!!! :| 

 

 

 

یارو میره دبی تو رستوران میگه : الکباب !

کباب براش میارن !

میگه : الپیاز !

پیاز براش میارن !

میگه : البرنج !

برنج براش میارن !

با غرور میگه چقدر خوبه آدم عربی بلد باشه !

گارسونه بهش میگه : دِ آخه اگه من ایرانی نبودم الکوفت هم بهت نمیدادن که ! :|  

 

  

 خدایی نیروی جاذبه ای که بین من و اینترنت هست بین قطبای مثبت منفی آهنربا نیست !

 

 

 

یعنی با پای خودم میام با چرثقیل برمیگردم …  

دمشون گرمممممممممممممممممممممم!!!!!!!!!!

میدونین چرا هویج نارنجیه ؟
.
.
.
چون بهش میاد
.

حالا اگه گفتین چرا خیار سبزه ؟
.
.
.
.چون نارنجی اصلا بهش نمیاد… والا

بی مزه ام خودتی

آدمها....

ادمها می ایند
زندگی می کنند
می میرند و می روند...
اما فاجعه ی زندگی تو
ان هنگام اغاز می شود که 
ادمی می رود اما نمی میرد!
می ماند...
و نبودنش در بودن تو 
چنان ته نشین می شود
که تو می میری در حالی که زنده ای......


                                                        

                                 


 

 

 

 

 

 

همسایمون عطر مشهد سوغات آورده،منم ریختمش توی کولر!!
حال و هوای امامزاده گرفته خونمون،اصن یه فضای معنوی شده هااااااا
خلاصه گفتم که بگم نائب الزیاره همتون هستم!!!! 

 

 

When I was 15
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انکار نکن ، میدونم"وِن آیواز
پونزده" خوندیش

ﺗﻮﯼ ﯾﻪﭘﯿﺠﯽ ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻄﺮﺡ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ :
ﺭﻭﺯﻩ ﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎ ﭼﯽ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ ؟ !
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﯼ
ﻋﺰﯾﺰﻣـــﻮﻥ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺯﯾﺮ ﺑﻮﺩ :
ﺑﺎ ﺩﺭﻭﻍ
ﺑﺎ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ
... ﺑﺎ ﺍﻓﻄﺎﺭ ...
ﺑﺎ ﺁﭼﺎﺭ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ
ﺑﺎ ﺭﻭﺯﻩ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ
ﺑﺎ ﮐﻠﯿﺪ
ﺑﺎ ﺗﺮﯾﺎﮎ
ﺑﺎ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﮔﻠﺮﻧﮓ
ﺑﺎ ﺍﻧﺒﺮﺩﺳﺖ
ﺑﺎ ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺑﺠﻮ ﺗﮕﺮﯼ
ﺑﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ 

بامدرسان شریف
ﺑﺎ ﺭﻣﺰ ﯾﺎ ﺯﻫﺮﺍ
ﺍﺻﻼ ﻧﻤﻴﺒﻨﺪﻳﻤﺶ ﻛﻪ ﺑﺨﻮﺍﻳﻢ ﺑﺎﺯﺵ ﻛﻨﻴﻢ
ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﺸﻪ، ﺳِﻔﺖ ﺑﺴﺘﻤﺶ
ﺑﺎ ﻣﺮﻍ ، ﺩﻝ ﻫﻤﺘﻮﻧﻢ ﺑﺴﻮﺯﻩ
ﯾﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ؟
ﺑﺎ ﺩﻋﺎﯼ ﺭﺑﻨﺎﯼ ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ
ﺑﺎ ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﺖ ﻣﺎﺩﺭ
ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻣﻠﺖ ﺧﺠﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﺎ!!!! 

 

 

 

 

 میگن مستحبه اذان که تموم شدافطار کنیم.والاما اذون که تموم میشه داریم سفره روجمع می کنیم!!!!!

 

بزار لود شه......... 

بچه ها میخوام با واقعیت زندگی آشناتون کنم ..
.

.

.

.

.

.

.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.

واقعیت زندگی -----> بچه ها
بچه ها ----->واقعیت زندگی

4قلو

چینی ها به اندازه ی کافی شبیه همن.اینام که دیگه 4قلو.چاره ی دیگیه نبود!!!!!!


رژن جدید فانتزیم اینه که :


                    از افق ظاهر بشم .محو شدن خعلی خز شده.....  

  





یه حکایت مکزیکی هست که هیچی نمیگه..

فقط موج میزنه......





                                از این جمله ی "روحانی مچکریم" راحت شدیم

گیر"بگو خب" افتادیم




تا وقتی که نشه از اینجا من با بیل بزنم تو سر اونایی که نظرنمیزارن،با من از تکنولوژی حرف نزنین!



واســـــتا دنیــــا من میخــــــوام پیاده شــــم!

-همینـــــجا...؟

+بلــه لطــــفا!

 چـــــند میشه؟

-کجــــــا ســـــوار شـــدی؟

+ دهــــه شصـــت بود.

-بـــــرو داداش... صـــــلوات بفرست!!






چی بگم والا..........


y2944_216561_658.jpg

یه توپ دارم قلقلیه
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.. 

آخه عزیزِ من
هم سنو سالای تو دارن اورانیوم غنی میکنن!!!
اونوقت تو اومدی این پایین ببینی توپه چه رنگیه؟! :|
آیا دانستن رنگ توپ کار درستی است؟!!
حالا مثلا بگم سرخ و سفید و آبیه مشکلاتت حل میشه؟!! واست نون و آب میشه؟!!
به خودت بیـــا.... 

منطـِقِ ریـآضـی...!


 


منطـِقِ ریـآضـی:

هـَر وَقت دیـدی مَـسئَله ای رآحَـت دآره حـَل میشه،

بــِدون رآهِ حـَلـِت اِشتِبـآهه!





سوتی های عمو پورنگ


... دختر کوچولوئی در حال صحبت با عمو پورنگ است:

پورنگ: دختر گلم! بابا خونه ست؟

 دختر کوچولو: آره، ولی رفته حموم.

 پورنگ: مامان هست؟

 دختر کوچولو: آره، اونم با بابا حمومه!!!






 ... و باز هم تماسی دیگر:

 پورنگ: دختر گلم هر چی که من میگم بلافاصله اسم خودتو بگو ... اسمت چی بود؟

 دختر کوچولو: زهرا

 پورنگ: اونی که مامان بابا رو اذیت نمیکنه کیه؟

 ----: زهرا

 پورنگ: اونی که مسواک میزنه بعد میخوابه کیه؟

 ----: زهرا

 پورنگ : اونی که بهونه نمیگیره کیه؟

 ----: زهرا

 پورنگ : اونی که قبل از خواب مامان رو میبوسه کیه؟

 ----: بابا!!!




ایرونیارو........

پست های فیس بوکی


بچه که بودیم یک سال واقعا یک سال طول می‌کشید ، بعضی وقتها هم دو سال! 

ولی الان یه سال یک ماه بیشتر طول نمی‌کشه ، دیگه فوق فوقش دو ماه





عنصـــرِ بعضیـــا از خاک نیــــست ، از لجـنـــه ...!!! 





دیشب غذامون سوخت

روحانی ام که اصلا انگار نه انگار.............





پسره تو پروفایل دختره نوشته بود:
تولدت مبارک
ایشالله 9378673426 ساله بشی 
یعنی خلاقیت شماره دادنش نابودم کرد






رو دسته صندلی نوشته بود وقتی زلزله اومد پشت صندلیو نگا کن


پشتشو نگا کردیم نوشته بود الان نه خره وقتی زلزه اومد !






به نظر من ، فیس بوک علاوه بر لایک ، یه گزینه برای تشکر از روحانی هم برای ایرانی ها اضافه کنه !






بیانیه شرکت ال جی :
کره رو میبرین ها ؟ 
ال جی دیگر شما را به دیدن ادامه برنامه دعوت نمیکند 
همون پارس خزر از سرتون زیاده





یه بارم دونفر یه گوشه خفتم کردن یکیشون چاقو گذاشت زیر گلوم
گفت هرچی پول داری بده منم پنج تومن بیشتر تو جیبم نبود 
ینی اینقد خجالت کشیدم که نگو 
میخاستم به یارو بگم شماره کارت بده بعدا کارت به کارت میکنم !








داشتم با یه آمریکایی چت می کردم
.
.
.
.
.
.
وسطش انگلیسیم ته کشید
گفتم too rohe Ammat
گفت یعنی چی؟
گفتم یعنی Love u
گفت So too rohe ammat too
بیچاره عمم ...
همیشه چوب ندونیم کاری های منو میخوره....




آیکُن های اِمیلی